Nimekas võidusõidusari on kuristiku äärel? Järjekordne suur autotootja lasi jalga

Henry Lääne
Copy
BMW on järgmisest aastast ainus DTM-sarjas kihutav tehasetiim.
BMW on järgmisest aastast ainus DTM-sarjas kihutav tehasetiim. Foto: Thomas Pakusch/imago images / Pakusch

Kahekordne autoralli maailmameister Marcus Grönholm rääkis üle-eelmisel nädalal, et mootorispordi tulevik võib koroonaviiruse põhjustatud majandussurutise tõttu olla tume. Täna sai väga kehva sõnumi tuntud kereautosari DTM, sest Audi teatas, et pärast tänavust hooaega neid enam tehasetiimina ei näe.

DTMi turunduspoole eest hoolitseva firma tegevjuht, endine vormel 1 sõitja Gerhard Berger ütles, et täna on Euroopa mootorispordile raske päev. «Mul on Audi otsusest väga kahju. Nüüd on meil ja meie partneritel ees mitu väljakutset,» lisas austerlane.

Bergeri sõnul lootis ta koroonaviiruse valguses, et DTM näitab üles rohkem ühtsust. «Audi otsus teeb olukorra halvemaks. DTMi tulevik sõltub väga palju, kuidas meie partnerid ja toetajad sellele situatsioonile reageerivad.» Muide, kuulus Saksamaa autotootja võitis mullu konstruktorite arvestuse ning Audit talitses ka parimaks sõitjaks tõusnud Rene Rast.

Audi teatas pressiteate vahendusel, et nad keskenduvad nüüd elektrivormelile ehk Formula E-sarjale. Nad kinnitasid, et DTMist lahkumises mängis rolli ka koroonaviiruse tekitatud ebastabiilne majanduskeskkond.

DTMi on viimasel paaril aastal tabanud mitu tõsist hoopi. Kui tänavusega lahkub Audi ja mullu tõmbus tagasi Aston Martin, siis kaks aastat tagasi lasi sarjast jalga Mercedes.

DTM sai alguse 2000. aastal. Tänavu tahetakse sõita kümme etappi ning lisaks Saksamaale on kavas võistlused Itaalias, Hollandis, Belgias ja Suurbritannias. Ühel nädalavahetusel peetakse kaks võistlussõitu.

Kõige tuntumatest nimedest peaksid tänavu DTMis rajale minema endine vormeli- ja rallisõitja Robert Kubica ning 91 F1 GP-l startinud sakslane Timo Glock.

Tagasi üles