Toyota rallitiimi juhid on andnud varasemalt mõista, et koroonaviirusest tekkinud paus, mis võttis võimaluse ka masinaid testida, mõjub neile halvasti. Nüüd aga teatati, et suuremad raskused ületati.
Toyota rallitiimi tormihoiatus: uus auto on vaatamata vähestele testidele väga kiire
Eelkõige käib jutt 2021. aasta Toyota Yaris GR-ist, mitte veel 2022. aasta hübriidautost. «Saime aasta alguses väga vähe testida. Saime Soomes ja Rootsis kiiruga natuke katsetada. Aga see oli väga minimaalne. Saime vaid nii palju teada, et asjad tööavad,» rääkis tiimi tehnikadirektor Tom Fowler DirtFishile.
Eelnimetatud kilomeetrid möödusid aga peaasjalikult jäistel ja lumistel teedel. Erinevalt teistest võistkondandest on Toyota kruusakattel tehtud testidega oluliselt maas. Mehhiko ralli eel käidi küll Hispaanias, ent sealgi jäid uue auto katsetused pigem lühikeseks.
«Kilomeetreid jäi väheks, sest me ei tahtnud hommikul rajale minna. Vajasime võimalikult palju värsket kruusa eelmise masinaga Mehhiko etapi ettevalmistuseks. Nõnda saimegi uue autoga ainult pärastlõunal proovida,» selgitas Fowler.
Vaatamata vähesele kogemusele näib uus Yaris võimas. «Tagasiside oli tegelikult väga hea. Me pole veel päris kohal, aga uus auto on juba peaaegu sama kiire kui vana,» rõõmustas Fowler, kelle sõnutsi käib Puuppola tehases töö, et välja tuua ka teine ja kolmas auto.
Tuletame meelde, et ka praegune Yaris on tõenäoliselt WRC-sarja nobedaim. Mullu võitis sellega MM-tiitli Ott Tänak, tänavu peetud kolme etapi järel mahub esinelikusse kolm Toyota pilooti: Sebastien Ogier on esimene, Elfyn Evans teine ja Kalle Rovanperä neljas.