2018. aastast vormel 1 sarjas kohustuslikuks muudetud halo-nimeline turvasüsteem võeti algselt tiimide ja sõitjate poolt vastu suure nurinaga, kuid kasutusele võttes on selgunud, et tänu turvakaarele on suudetud päästa inimelusid.

Imevidina kõige ilmestavam näide oli pühapäevane Bahreini Grand Prix, mille avaringil sõitis Romain Grosjean ligi 225 km/h vastu rajapiirdeid, mis murdis Haasi vormeli pooleks ja auto süttis põlema. Prantslane suutis leekidest eluga pääseda, kuid lebab kergemate vigastusega jätkuvalt haiglavoodis.

Mis aga on nüüd elupäästjaks tõusnud halo-süsteem? Algselt vastakaid arvamusi tekitanud sõitjate pead kaitsev konstruktsioon võeti sarjas ametlikult kasutusele 2018. aastal. Enne seda peeti aga mitmeid teravaid arutelusid, kus koorus välja, et uus turvaseade on liialt kallis ning et kaaluda tuleks ka teisi variante.