Ott Tänaku leivaisa Hyundai teatas täna, et nende rallivõistkond jätkab MM-sarja kõige kõrgemal tasemel ka hübriidajastul. Pole mingi ime, et sotsiaalmeedias võeti uudis rõõmsalt vastu, sest käisid ju varem sahinad, et Lõuna-Korea autotootja tiim võib rallipistiku seinast tõmmata.
TWITTERI-MÖLL ⟩ Kõigi kolme tehasetiimi jätkamine on vahva, aga «rallifännid» vinguvad edasi
Üks rõõmustajatest oli Hyundai praegune piloot Thierry Neuville, kelle leping tiimiga saab sarnaselt Tänakuga käesoleva hooajaga läbi.
Such a great news!!! ?? https://t.co/f0RtwVeNBx
— Thierry Neuville (@thierryneuville) March 31, 2021
Hyundai jätkamist peab rallituleviku osas suurepäraseks uudiseks ka Oliver Solberg. Temagi kuulub Hyundai lipu alla, osaledes veebruari lõpus Lapimaal elu esimesel MM-rallil WRC-autoga just Hyundai roolis.
Fantastic news for the future! ? @HMSGOfficial https://t.co/b9OxYegIMj
— Oliver Solberg (@OliverSolberg01) March 31, 2021
Täna anti teada ka sellest, et Hyundai kõrval võistlevad MM-sarja kõrgeimas klassis vahemikus 2022-24 ka Toyota ja M-Spordi tehasetiimid. Seegi oli uudis, mis tekitas rõõmu.
Hold on the biggest news here is not Hyundai confirming but 3 that is ALL THREE MANUFACTURERS ares signed up FOR THREE YEARS
— Gary Boyd KiwiWRCfan (@KiwiWRCfan) March 31, 2021
Great work @Yves_Matton, FIA staff, Johan Siebel and other WRC promoter staff.
This is great news for future of rally and #WRChttps://t.co/MeaygTPV5q
Ajakirjanik Mike Jennings peab kolme tehasetiimi jätkamist suurepäraseks, kuid usub, et «rallifännid» jätkavad vingumist, et hübriidmootoreid ei peaks kasutama.
The @officialWRC manufacturer teams have signed a three-year deal to compete in the hybrid era, which is great for the #WRC. So comment sections will be filled with rally "fans" who are having tantrums at the prospect of a hybrid engine being used. Embarrassing. #rally #wrclive
— Mike Jennings (@mikejjennings) March 31, 2021
Rallisõitja Matthew Jackson usub, et MM-sarjale mõeldes näitab arengukõver suunda ainult ülespoole!
This is great news for the WRC.
— Matthew Jackson (@MJRallying) March 31, 2021
3 committed manufacturers & 1 licence owned by the FIA, potential of more cars, things are looking up!
Now, will travel be allowed this year to go and see the 2021 spec cars for 1 last time? https://t.co/eUyt0GA0dr
Mõistagi loodetakse ka seda, et tehasetiimide arv kasvab, sest mõnel eelneval hooajal on ju neid olnud oluliselt rohkem.
Hopefully the number of manufacturers will grow, miss the late 90s WRC diversity https://t.co/6Sk0JomKZ7
— Nicolas (@drtelesphore) March 31, 2021