Tulevast hooajast minnakse autoralli MM-sarjas üle hübriidtehnoloogiale. See tähendab, et seniseid autosid tuleb väga oluliselt muuta.
Hyundai rallitiim võib selle hooaja järel i20ga hüvasti jätta (1)
Nädalavahetusel Itaalias peetud Sanremo ralli ajal kergitas Hyundai tiimpealik Andrea Adamo uue masina osas veidi saladuseloori.
«Usutavasti on Hyundaile sisse kodeeritud, et võtame vastu kõik väljakutsed, mida ala meie teele toob. Nüüd peame nuputama lahenduse hübriidiajastuks. Alustame teste Velosteri baasil. Vaatame, mis välja tuleb,» rääkis Adamo stuudiointervjuus.
Veloster? Tegemist on Hyundai 2011. aastal loodud mudeliga, millest loodi tunamullu septembris esimene täis-elektriline ringrajaauto.
#Hyundai #Veloster N ETCR starts it's track testing at Hungaroring the electric racer will take on likes of #Cupra with it's mid mounted motors #Kia #VW #Leon #HyundaiVeloster pic.twitter.com/poTgXCuK9U
— 24wheel_news (@24wheel_news) September 26, 2019
Praegu kihutavad Ott Tänak, Thierry Neuville ja teised piloodid i20 Coupe WRCga. Itaalia meedia aga ei välista, et tuleval hooajal võib Veloster viimasel seitsmel aastal kasutuses olnud mudeli MM-sarjas välja vahetada.
Tõsi, ametlikus pressiteates öeldi paar nädalat tagasi, et hübriidiajastu auto arendatakse i20 mudeli N-seeriast.