Suninen loodab, et üle aasta hiljaks jäänud uuendus tõstab M-Spordi tippkonkurentsi

Copy
Ford Fiesta WRC saab viimaks kaua oodatud uuenduse.
Ford Fiesta WRC saab viimaks kaua oodatud uuenduse. Foto: Dppi/Nikos Katikis/ZUMAPRESS.com/Scanpix

Viimastel autoralli hooaegadel Toyota ja Hyundai varju jäänud M-Sport võib õige pea kangete rivaalide vastu veidi rohtu leida. 

Tõsi, M-Sport vaatab juba eelkõige tulevikku ja valmistub üleminekuks hübriidajastule. Samas on viimastel nädalatel tulnud positiivseid signaale. Näiteks leiti lisaraha, et Teemu Suninen saaks tänavu osaleda rohkem kui pooltel etappidel. Soomlase sõnul ootab Ford Fiestat ka õige pea väga oluline värskendus. 

See puudutab eelkõige mai lõpus Portugalist algavat kruusarallide seeriat. Enne peab veel tuleval nädalal Horvaatia asfaldil kuidagi hakkama saada. 

«Tulevad kruusarallid on varemgi olnud M-Spordile edukad. Muidugi ka teised arenevad, nii et midagi pole garanteeritud. Loodame, et mootoriuuendus aitab meid hea tulemuseni,» ütles Suninen rallit.fi-le. 

Nimetatud värskendust oodati väga kaua. «Muidugi tuleb see kasuks. Kogu tiim rõõmustab, et uuendus lõpuks saabub. Tähtaeg on ilmselt edasi lükkunud juba üle aasta,» rääkis soomlasest piloot, kelle sõnul võiksid nad Toyotale ja Hyundaile kannule jõuda.

Horvaatias kihutab ta Ford Fiesta R5ga. WRC-masinaga saab täiskohaga Gus Greensmithi kõrval debüüdiks võimaluse Adrien Fourmaux. Kruusarallideks peaks Suninen aga tagasi tippseltskonnas olema. 

«Ma ei taha veel täielikult järgmisele hooajale mõelda, soovin tänavu samuti tulemusele sõita. Pean oma võimeid tõestama ja näitama, et väärin edaspidi täispikka hooaega. Esimene eesmärk on olla kiireim Ford, sellest peaks alustuseks piisama,» arutles ta. 

Fourmaux'ga teist autot jagaval Suninenil on tänavusest hooajast seni ette näidata Monte Carlo katkestamine ja Arctic Rally kaheksas koht. Vaatamata nigelatele tulemustele sai ta aprilli alguses hea uudise, võimaluse kaasa teha vähemalt üheksal võistlusel.

Tagasi üles