Saada vihje

Tormihoiatus? Latvala sõnul parandas niigi heas hoos Toyota Rally Estonia eel nõrgima koha

Copy
Jari-Matti Latvala (vasakul) ja Sebastien Ogier.
Jari-Matti Latvala (vasakul) ja Sebastien Ogier. Foto: Dppi/Bastien Roux/Scanpix

Autoralli MM-sarja esimesel poolel tegi Toyota suurimale rivaalile Hyundaile kindlalt ära. Kas sel nädalal peetava Rally Estoniaga võiks jõudude vahekord hakata liikuma vaikselt teises suunas? 

Protokoll ei valeta. Kui hooaja tosinast etapist on peetud täpselt pooled, troonivad tabeli tipus Toyota piloodid. Liidril Sebastien Ogier'l on koos 133, Elfyn Evansil 99 punkti. Sabas sörgivad Hyundai mehed Thierry Neuville (77) ja Ott Tänak (69). 

Tõsi, toorelt kiiruselt on kaks viimast olnud tervikuna Toyota sõitjatest isegi veidi nobedamad. Paraku pole Hyundai i20 masin eriti hästi vastu pidanud.

15.–18. juulini peetav Rally Estonia on hooaja esimene tõsiselt kiire ralli. Suuremad vahed tehakse aga eelkõige sisse tehnilistel lõikudel, millega Toyota aasta tagasi siin hätta jäi.

«Oleme testidel keskendunud väiksematele ja tehnilisematele lõikudele, sest mullu oli see meie kõige nõrgem koht. Usun, et oleme selles vallas kenasti arenenud. Tean, et kõik meie sõitjad janunevad Eestis edu järele,» ütles Toyota tiimpealik rallit.fi-le. 

Tõsi, Ogier ja Evans tõenäolisel suuri riske ei võta. Küll aga tuleb isukalt peale karjääri esimest etapivõitu jahtiv Kalle Rovanperä. Lõuna-Eesti teed on noorele soomlasele väga tuttavad ja iseloomult sobivad. 

Muide, kogenud ralliajakirjanik käis välja veksli, et Rally Estonia favoriit ongi Rovanperä, mitte Tänak.

Tagasi üles