Hyundai teatas, millal nad kinnitavad oma sõitjad järgmiseks WRC-hooajaks

Postimees Sport
Copy
Hyundai tiimipealik Andrea Adamo (vasakul) ja Craig Breen, viimane võib hooaja lõppedes liituda M-Spordi meeskonnaga.
Hyundai tiimipealik Andrea Adamo (vasakul) ja Craig Breen, viimane võib hooaja lõppedes liituda M-Spordi meeskonnaga. Foto: Romain Thuillier/Hyundai Motorsport / Romain Thuillier

Ralli MM-sarja kuuluva Hyundai tiimipealik Andrea Adamo kinnitas, et tahaks 2022. aasta hooaja koosseisu paika saada pärast oktoobri alguses toimuvat Soome rallit. Ott Tänaku ja Thierry Neuville’i kohad on meeskonnas kindlustatud, lahtine on, kes hõivab tehasemeeskonna kolmanda võistlusauto.

Lõuna-Korea autotootja rallitiim kinnitas Tänaku ja Neuville’i jätkamise juba mais, kuid pärast seda pole sõitjate osas rohkem uudiseid kuulda olnud. Hetkel jagavad kolmandat autot Dani Sordo ja Craig Breen, kuid neist viimast on aina enam seostatud M-Spordiga.

Oliver Solberg.
Oliver Solberg. Foto: Jordi Rierola/Hyundai Motorsport GmbH / Jordi Rierola

Sordo on Hyundaisse kuulunud alates 2014. aastast, mil tiim MM-sarjaga taasliitus. WRC2 klassis on tiimi eest käimasoleval hooajal sõitnud Oliver Solberg ja Jari Huttunen, neist esimene on teinud valitud stardid ka WRC-autoga. Sel nädalal selgus, et Hyundaiga hakkab koostööd tegema ka M-Spordist lahkunud soomlane Teemu Suninen.

Soomlane Jari Huttunen (pildil) kuulub sarnaselt Solbergile tiimi noorsõitjate programmi.
Soomlane Jari Huttunen (pildil) kuulub sarnaselt Solbergile tiimi noorsõitjate programmi. Foto: DUFOUR FABIEN/Hyundai Motorsport / Fabien Dufour

«Ma arvan, et pärast Soomet otsustame, mida teha (kolmanda autoga – toim.), sest ka selles osas on mul palju mõtteid ja kahtlusi,» selgitas Adamo DirtFishile antud intervjuus hetkeseisu 2022. aasta koosseisuga.

Itaallane lisas, et uus Rally1 masin on võrreldes WRC-autoga hoopis midagi muud ning sellega harjumine võib sõitjatel aega võtta. Hyundai on uue auto arendustöid hoidnud suurema saladuskatte all, kui nende rivaalid M-Sport ja Toyota.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles