Autoralli MM-hooajale pannakse teist aastast järjest punkt Monzas. Kuna suuresti ringrajal toimuv, ent laupäevasel päeval ka (lumistele) mägiteedele kiikav ralli pole just igapäevane nähtus MM-karussellis, näevad meeskonnad praegu testipäevadel vaeva, et masinaid võidukihutamiseks sobivamaks sättida.
FOTO ⟩ Monzaks valmistuval Rovanperäl õnnestus testipäeval jalameheks jääda
Toyota noor sõitja Kalle Rovanperä elas aga ühel testipäeval üle veidi ärevama hetke, kui parema esiratta masinal alt ära sõitis. Mis olukorras intsident juhtus, pole veel teada, kuid on selge, et niisama tee lõikamisest neljarattalisest kolmerattalist ei tee.
Rovanperä Monza PET pic.twitter.com/asQpAPbS4p
— Valmar Viisel (@paddocknews) November 3, 2021
Testimine on muideks üks asi, mis on Toyotale tänavu varemgi peavalu valmistanud. Seda küll mitte õnnetuste ja avariide mõttes, vaid seal tehtud valearvestuste mõttes. Nimelt on Toyota õige seadistuse paikasaamisega hädas olnud nii Arctic Rallyl, Soome MM-etapil kui ka Kataloonias.
«On tõsi, et Kataloonia ei olnud esimene kord, kui meil test ebaõnnestus. Meil on olnud palju edu ja võite ja midagi on õigesti, kuid fakt on see, et peame mõnda asja veel õppima,» tunnistas tiimipealik Jari-Matti Latvala mõned nädalad tagasi intervjuus.
«Midagi tuleb teha testidel teisiti, sest neid pole tänavu väga palju olnud. Muidugi tuleb vigu sisse ja keegi pole täiuslik, kuid kõik tuleb korda saada. Kui sa midagi ei õpi, siis pole asjad hästi,» sõnas ta.