Ralli MM-sarjas osalevatel tehasetiimid on lisaks WRC või Rally1-autodele valmistamas ka madalama kategooria ralliautosid. Erandiks on seni olnud Toyota, kuid tundub, et see on muutumas, sest lähiajal plaanitakse Soomes lisaks uuele hübriidautole testida ka Rally2 ja Rally4 autosid.
Toyota WRC-tiim on lõpuks valmis saamas kaua oodatud kaunikest?
Toyota plaanist hakata oma toodangut pakkuma ka erasõitjatele on räägitud pikalt, kuid pikka aega pole sel teemal uudiseid olnud. Nüüd on sotsiaalmeedias levimas info, et Jyväskyläs baseeruv rallitiim tahab lähiajal Soomes testida Rally1, Rally2 ja Rally4 autot.
Toyota Gazoo Racing testing Rally2 car?
— Rallirinki / Teemu (@HartusvuoriWRC) January 3, 2022
TGR's latest application for their Finnish test roads mentions that they will be using the roads for testing Rally1, Rally2 and Rally4 cars.
Rally1 we all know and Rally4 is for the Next Gen junior team.
But Rally2?
Could it be?#WRC pic.twitter.com/jqke9cupjG
Esisillaveolist Rally4 autot arendab Toyota oma järgmise põlvkonna projekti tarbeks, kuid Rally2 auto testimine oleks midagi uut. Seni on meeskond jäänud WRC2 arvestuses kasutatava auto loomise koha pealt kidakeelseks.
Eelmisel aastal ei osanud Toyota tiimipealik Jari-Matti Latvala anda konkreetset vastust Postimehe esitatud küsimusele, millal võiks tiimi arendatav neljaveoline ralliauto ilmavalgust näha. Ka ei osanud ta kinnitada, kas tegemist saab olema Rally2 või Rally3-autoga.
Fordi autosid kasutav M-Sport on rallipüramiidi vundamendiks, sest nemad suudavad pakkuda vajalikku võistlusautot rohujuuretasandilt kuni tippkonkurentsini välja. Hyundai valikus on lisaks Rally1-autodele veel Rally2 masinad, millega on võimalik sõita WRC2 arvestuses.