Monte Carlo rallil neljandal kohal liikuval Ott Tänakul on vaja endiselt vaevelda mootoriprobleemide küüsis.
Tänak mootoriprobleemidest: vahel saab sõita, vahel mitte
Võistluse teisel täispikal päeval ei pääsenud Tänak ärevast olukorrast, kuna kohe hommikul ei läinud tema auto käimagi. Õnneks saadi sellele murele jälile ning 2019. aasta maailmameister pääses võistlustulle.
.@OttTanak had problems starting his car in parc ferme this morning 😬#WRC | #WRCLive | #RallyeMonteCarlo
— World Rally Championship (@OfficialWRC) January 27, 2024
Kohe teise võistluspäeva avakatsel tunnistas Tänak, et täiesti murevabalt ei saa ta Monte Carlos kihutada. «Mootoriga on jälle probleemid. Sama nagu avapäeval. Vahepeal saab sõita, vahepeal mitte,» lausus Tänak pärast avakatset Rally TV otse-eetris.
Vaatamata probleemidele on Tänak endiselt hoidmas Monte Carlos neljandat positsiooni. Tema kaotus liidrile, Elfyn Evansile on 1.24,1. Poodiumikohast lahutab eestlast 1.10,4.
Sarnased mured tabasi Tänakut ka reedel. «Põhimõtteliselt esimesel kiiruskatsel 8–10 km juures hakkasid mootoriga naljakad asjad juhtuma. Õnneks oli katse lõpuosa kiire ja see ei seganud meid palju. Teine katse oli aga käänulisem, olud vaheldusid ja nägime rohkem vaeva,» võttis ta päeva kokku.
Reporter Julien Porter uuris, milline tehniline probleem Hyundaid vaevas. Eestlane kurtis avakatse järel, et gaasipedaal jäi mõnes kohas lihtsalt peale ning auto kiirendas talle vastutahtmist. «Jah, sisuliselt oli see antilag (turbo optimeerimise süsteem – toim), aga väga vahelduv. Järsku tuli kiirendus taha ja see oli väga vahelduv,» vastas Tänak.