Rallibossid andsid järele ning Ogier sai oma tahtmise

Kaarel Täll
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Sebastien Ogier (paremal) koos kaardilugeja Julien Ingrassiaga.
Sebastien Ogier (paremal) koos kaardilugeja Julien Ingrassiaga. Foto: SCANPIX

Rallimaailma viimaste aastate valitseja Sebastien Ogier on teravalt kritiseerinud reeglit, mille alusel peab MM-sarja üldliider kõikide rallide esimestel päevadel igal kiiruskatsel esimesena rajale minema. Vaid viimasel päeval saab stardijärjekorras eelise konkreetse ralli liider. Kruusarallidel jätab praegu kehtiv süsteem MM-sarja liidri keerulisse seisu, kuna tema lükkab teistele meestele teed puhtaks, pea alati näitavad paremaid aegu hiljem startinud mehed. Järgmisel hooajal reeglit muudetakse.

Kolmapäeval toimunud WRC komisjoni koosolekul otsustati, et minnakse tagasi vanade liistude juurde ehk MM-sarja liider peab kindlalt esimesena startima vaid reedesel rallipäeval. Laupäeval ja pühapäeval pannakse stardijärjestus paika ralli pingerivi järgi. Seega saab eelise see, kes reedese päeva lõpuks parimal kohal on. Teistele asub rada puhastama avapäeva kõige aeglasem piloot.

Ogier on pidevalt teepuhastaja rollis olnud ning prantslane pole reegli kritiseerimisega tagasi hoidnud. Volkswageni meeskonna juht Jost Capito sõnul oli isegi päevakorral võimalus, et Ogier lõpetab antud reegli tõttu karjääri.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles