M-Sporti tiitli(l)ootus – kas nüüd või mitte kunagi

Viljar Voog
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Sebastien Ogieri palkamine läks Malcolm Wilsonile maksma kõik tiimibossi säästud.
Sebastien Ogieri palkamine läks Malcolm Wilsonile maksma kõik tiimibossi säästud. Foto: @World/M-Sport

Autoralli MM-karussell ei peatu. Portugali etapp jäi küll alles seljataha, aga juba on meeskondade mõtted juuni teisel nädalavahetusel Sardiinias peetaval osavõistlusel. See tähendab, et ka Ott Tänak ei saa endale puhkust lubada, vaid juba sel nädalal alustab M-Sport testidega, et suurte tehasemeeskondadega sammu pidada.

Nii nagu Sebastien Ogier sõitjate seas, juhib M-Sport MM-sarja konstruktorite arvestuses. Hyundai jääb maha 26, Toyota 86 ja Citroën 114 punktiga. Neljakordse maailmameistri vedamisel on Malcolm Wilsoni eratiim näitamas kohta kätte suurte autotootjate toega tehasemeeskondadele.

«Kõik mu elu säästud on tänavuse hooaja alla pandud,» tõdes Wilson, et Ogieri palkamine oli talle auasi ja mingit kasumit ta vaatamata edule ei teeni. «Rahaliselt ei, aga sportliku poole pealt muidugi.»

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles