Tänaku ja Wilsoni lõbus aasimine: tiimikäsklused kahjuks enam ei tööta

Viljar Voog
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Malcolm Wilson ja Ott Tänak vestlemas.
Malcolm Wilson ja Ott Tänak vestlemas. Foto: Merili Luuk

Ott Tänak hoiab Monte Carlo rallil jätkuvalt teist kohta, kuid vahe Sebastien Ogier'ga on kasvanud minutiliseks. Eestlane selgitas, et tema Yarist vaevavad mured amortidega ja ralliauto käitub nagu kart.

Tänak jõudis WRC veebiülekande otse-eetrisse, kui rääkis oma endise ülemuse, M-Sporti tiimibossi Malcolm Wilsoniga. Mis oli vestluse sisuks?

«Ütlesin talle, et ta võtaks natukene hoogu maha, pole vaja nii kiiresti sõita,» sõnas Wilson, kelle piloot Ogier on rallit juhtimas.

«Need tiimikäsklused täna ei tööta,» vastas eestlane, kes oli eelmisel aastal prantslase kõrval teise sõitja rollis.

«Njah, kahjuks käsud tema peal enam ei tööta,» naeris Wilson.

Seejärel läks jutt aga Tänaku senisele päevale. Eestlane kaotas enne tänast esimest kiiruskatset Ogierile 14,9 sekundit, kuid lumistel teedel lisandus sellele üle minuti. Meie mees selgitas, et rasketes tingimustes ei käitunud masin loodetult.

«Plaan oli, et meil on tänaseks erilised amordid, mis pidid olema väga head, aga kahjuks on nendega veidi hädasid. Hommik oli paras punnitamine, aga õnneks jõudsime teenindusse ehk saame asjad ära parandada ja jätkame,» rääkis Tänak, kelle sõnul on amordid väga jäigad. «Auto käitub nagu kart. Asfaldil on see hea, aga mitte lumes-lörtsis.»

Et puhtal asfaldil Yaris töötab, demonstreeris Tänak teisel katsel näidatud kiireima ajaga.

Tänast päeva on järgi veel kolme kiiruskatse jagu ja esmalt läbitakse uuesti hommikused kaks katset. Millised tingimused paar tundi hiljem ees ootavad? «Nagu näha on ilm päris hea ja lumi sulas juba ennist päris kiiresti. Usutavasti muutuvad mägedes tingimused praegu iga minutiga. Ootame ära, mida meie eessõitjad ütlevad ja teeme rehviotsuse vahetult enne teenindusest lahkumist.»

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles