AJAKAVA Mis ootab Tänakut ja teisi ees Kesk-Euroopa rallil?

Copy
Ott Tänak.
Ott Tänak. Foto: Hyundai Motorsport

Sel nädalal peetakse Saksamaa, Tšehhi ja Austria asfaltteedel autoralli MM-hooaja eelviimane osavõistlus, Kesk-Euroopa ralli. Võidumõtetega läheb seal rajale ka Ott Tänak, kes loodab seeläbi hoida elus oma tiitlilootust. Heida pilk peale, milline on Kesk-Euroopa ralli ajakava.

Ajakava

Neljapäev

10.31 Testikatse (2,11 km)

16.05 SS1 Velká Chuchle (2,55 km)

19.26 SS2 Klatovy 1 (11,78 km)

Reede

09.02 SS3 Klatovy 2 (11,78 km)

10.32 SS4 Strašín 1 (26,69 km)

11.42 SS5 Šumavské Hoštice 1 (16,85 km)

14.11 SS6 Klatovy 3 (11,78 km)

17.14 SS7 Strašín 2 (26,69 km)

18.24 SS8 Šumavské Hoštice 2 (16,85 km)

Laupäev

08.58 SS9 Granit und Wald 1 (20,05 km)

10.05 SS10 Beyond Borders 1 (24,33 km)

11.34 SS11 Schärdinger Innvertiel 1 (17,35 km)

15.28 SS12 Granit und Wald 2 (20,05 km

16.35 SS13 Beyond Borders 2 (24,33 km)

18.04 SS14 Schärdinger Innvertiel 2 (17,35 km)

Pühapäev

10.11 SS15 Am Hochwald 1 (12,17 km)

11.35 SS16 Passauer Land 1 (14,87 km)

12.33 SS17 Am Hochwald 2 (12,17 km)

14.15 SS18 Passauer Land 2 (14,87 km, punktikatse)

Enne võistlust

Kesk-Euroopa rallil on stardis kümme Rally1-masinat. Hyundai masinaid ohjavad Ott Tänak, Thierry Neuville ja Andreas Mikkelsen. Toyotasid omakorda Sébastien Ogier, Elfyn Evans, Takamoto Katsuta ja Sami Pajari ning M-Spordi Forde jällegi Adrien Fourmaux, Grégoire Munster ja Jourdan Serderidis.

Ennekõike tasub pilku peal hoida aga Neuville'ile, Tänakul ja Ogieril, kes on MM-sarja kolm esimest meest. Belglasel on nimelt koos 207 punkti, meie mees kaotab talle 29 ja kaheksakordne ilmatšempion 41 silmaga.

Kesk-Euroopa rallil on laual maksimaalselt 30 silma, mis on ka teisipäeval 37-aastaseks saanud Tänaku selge eesmärk.  

«Mina naudin Kesk-Euroopa ralli olemust kõigist asfaldirallidest kõige rohkem. Paljud teelõigud on tänavu taas uued, mis peaks asja huvitavaks tegema. Eelmisel aastal oli stardikoht esimesel päeval väga oluline. Märja ilma tõttu määrdus tee kiiresti iga läbisõitva autoga.

Kindlasti mängib ka sel aastal kriitilist rolli ilm. Austria ja Saksamaa on üksteisele väga sarnased põldudevaheliste teede ja paljude ristmike poolest, kuid Tšehhi teed on tavaliselt metsa sees, katkisema asfaltkatte ja paljude n-ö lõhedega.

Kuidas teed sel aastal välja näevad, saame teada alles rajaluure käigus. Meeskondlik punktitabel on hetkel huvitav ja me läheme sinna eesmärgiga koguda maksimumpunktid ja panna konkurente surve alla,» sõnas ta rallieelses pressiteates.

Tagasi üles