Piltuudis: Mario Götze esitlus tõi Bayernis kaasa suure skandaali

Kristjan Jaak Kangur
, spordireporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Mario Götze (vasakul) koos Bayerni spordidirektori Mattias Sammeriga.
Mario Götze (vasakul) koos Bayerni spordidirektori Mattias Sammeriga. Foto: SCANPIX

Dortmundi Borussiast Müncheni Bayerni ridadesse kolinud Mario Götze eilne esitlus põhjustas Saksamaa meisterklubis suure skandaali.

Nimelt ei pannud mitte keegi esitluse korraldajatest uskumatul kombel tähele, et Götze oli kohale saabunud suure Nike kirja ja logoga T-särgis. Mõistagi jäi mees, kelle eest Bayern maksis ligi 38 miljonit eurot, sel moel ka kõikidele esitlusfotodele. Bayerni suursponsor on aga teatavasti Nike konkurent Adidas, kes juhtunule mõistagi hea pilguga ei vaadanud.

Adidasel on Bayernis koguni 9,1-protsendiline osalus ning nende tegevjuht Herbert Hainer kuulub Bayerni juhatusse. «Fotod tänaselt esitluselt tulid meile negatiivse üllatusena. Selline asi pole lepinguliselt mõistagi lubatud, kuna Bayerni ametlik partner on Adidas. Rääkisime asjast juba ka klubiga,» kommenteeris Adidase pressiesindaja.

«Adidas helistas meile tõepoolest ja me vabandasime nende ees. Kahjuks jäi meil Götze seljas olnud särk üleüldise elevuse käigus märkamata. Kinnitasime Adidasele, et midagi sellist ei juhtu enam mitte kunagi,» lausus Bayerni meediajuht Markus Hörwick Bildile.

Götze võib küll edaspidi oma isikliku sponsori Nike jalgpallisaapaid kanda, kuid muu vorm peab olema Adidase logoga. Et aga Bayerni olukord veel piinlikum oleks, juhtus täpselt sama lugu teisegi värske mängijaga – ka Mainzist saabunud kaitsja Jan Kirchhoff kandis samal esitlusel Nike loosungi ja logoga särki!

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles