Ogier ei ole M-Spordile jah-sõna andnud, Latvala tahaks nutta

Madis Kalvet
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Andreas Mikkelsen (paremal), Sebastien Ogier (keskel) ja Jari Matti Latvala (vasakul)
Andreas Mikkelsen (paremal), Sebastien Ogier (keskel) ja Jari Matti Latvala (vasakul) Foto: SCANPIX

Rallimaailmas läheb tänasest lahti tõsine kauplemine, kui hakatakse jagama sõitjakohti tulevaks hooajaks. Seniste uudiste kohaselt võiks esimesena avalikuks tulla Sebastien Ogier' tulevik. Kõige rohkem on teda seostatud M-Spordiga. Nüüd teatas M-Spordi mänedžer Richard Millener, et Ogier ei ole neile veel jah-sõna öelnud.

«Oleme Sebastieniga rääkinud, et ta tuleks meie masinat testima,» rääkis Millener uudisteagentuurile AAP. «Ta ei ole oma jah-sõna meile siiski veel andnud.»

Ogier ise tahab oma tuleviku võimalikult kiiresti selgeks saada. «See on lähipäevade ja lähinädalate esmane eesmärk. Tahan asjad võimalikult kiiresti selgeks saada,» teatas Ogier enne Austraaliast Euroopasse suunduvale lennukile astumist.

Austraalia rallil võidutsenud nüüdseks endine Volkswageni piloot Andreas Mikkelsen kihutas maailma kuklapoolel ringi sildiga, millega andis kõikidele teada, et ta otsib uut töökohta. «Suutsime näidata, et oleme võimelised kihutama tippkiirusel,» avaldas Mikkelsen lootust, et ta saab siiski tulevaks aastaks töökoha.

Sarnaselt teistele tiimidele keskendus ka Volkswagen pikalt järgmise aasta auto arendamisele. Kuna Jari-Matti Latvalal läks hooaja esimene pool aia taha, siis keskendus kahel eelmisel hooajal MM-sarja teise kohaga lõpetanud Latvala tänavu rohkem uue masina testimisele ja lõpetas hooaja kokkuvõttes 6. kohaga. «Mul on selline tunne, et tahaks nutta,» teatas Latvala pärast enda viimast starti Volkswageni roolis.

Kui AAP kirjutab, et M-Sport on kõige lähemal Ogier' palkamisele, siis Latvala ja Mikkelseni puhul märgitakse, et mõlema jaoks oleks kõige loogilisem variant liituda Toyotaga. 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles