M-Spordi pealik loodab peagi hübriidmasinaga testimisi alustada

Richard Millener

FOTO: Rich Millener/Facebook

Rallimaailm on suurte muutuste lävel. 2022. aastal peaksid võistlusradadel kihutama uue generatsiooni masinad ja töö nende kallal käib väga tõsiselt.

Rallimaailm püsib endiselt pausil. Teadmata on nii järgmise MM-etapi toimumiskoht kui ka selle kuupäev. Lootus on, et järgmine sõit peetakse eritingimusi järgides Soomes, kuid midagi kindlat veel väita ei saa. 

Päris puhkus siiski rallimaailmas ei valitse, sest meeskonnad töötavad palehigis 2022. aastal kasutusele võetavate hübriidmasinate kallal. Kasutusele on võetud kõik teadmised ja oskused. 

M-Spordi tiimipealiku Richard Milleneri sõnul käib vähemalt nende meeskonnas kibe töö, et järgmise aasta alguseks uue masina esimene versioon valmis saada. Seda kõike selleks, et teste alustada ja auto 2022. aastaks parimasse vormi seada. Tööd tehakse üsna teadmatuses, sest Ford pole avalikustanud, millisel mudelil nende ralliauto baseerub.

FIA ehk Rahvusvaheline autoliit andis juba nädalaid tagasi teada, milliseid tehnilisi reegleid tuleb järgida uue generatsiooni ralliauto ehitamisel. Siiski lõplik versioon reeglitest peaks valmima alles mõne aja pärast. «Tegelikult on praegune aeg üllatavalt hea, sest disaneritel jääb tööle rohkem aega ja saab põhjalikult informatsiooni uurida,» rääkis Millener Autospordile.

M-Sport on teatavasti põhiliselt erameeskond, kuid saab nii rahalist kui ka tehnilist tuge Fordi tehaselt. 2022. aasta masina juures on loota, et saabub veelgi suurem tehase abi. «Nendeta oleks see projekt võimatu. Nad aitavad meid auto ehitamisel ja praegu käivad ka läbirääkimised nii Euroopas kui ka USAs, et suudaksime ehitada parima võimaliku auto tulevateks aastateks,» selgitas Millener.

«Kui saabuvad lõplikud reeglid, siis saadame peagi ka esimese auto testima. Oluline on saada kilomeetreid alla vähemalt aasta enne võistlusi.»

Tagasi üles