Adamo ebaõnnesõdur Tänaku avariist: see kivi oli täpselt tagaratta koha peal

Toimetas Karl Juhkami
Copy
Andrea Adamo.
Andrea Adamo. Foto: Hyundai Motorsport

Hyundai tiimipealiku Andrea Adamo jaoks pakkus Kataloonia ralli avapäev vastastikuseid emotsiooni. Thierry Neuville juhib küll võidukihutamist, kuid Ott Tänakul tuli seevastu katkestada. 

Mis mõtted itaallast pärast sääraseid Ameerika mägesid ka valdasid? «Me oleme näinud ka Dani Sordot head õhtupoolikut tegemas. Paljud naised unustavad minu ära, aga Dani on minust ju palju toredam, seega ei saa ma aru, kuidas sa tema unustasid,» oli muigava Adamo esimene vastus WRC All Live'i reporter Becs Williamsi küsimusele.

«Igatahes... Otil oli veidi ebaõnne. Ta tahtis pärast [teisel katsel tehtud] spinni aega tagasi teha. Tal on ikkagist võitja mentaliteet ning surus kõvasti, kuid tal on olnud ka raske aasta. See koht [kus õnnetus juhtus] seal oli mingi kivi, kuid see oli täpselt tagaratta koha peal. Seetõttu sai vigastada ka auto šassii ning nad ei saa homme uuesti liituda,» kostis Adamo.

Positiivse poole pealt tõstis ta esile aga tõsiasja, et neil õnnestus mehaanikutega Hyundaide alajuhitavuse probleemi parandada. «Lõunal vahetasime mõnda asja auto juures, kuid me ei valmistanud siiski uut masinat. Kõik tükid on samad, kuid meil õnnestus asju muuta,» jätkas Hyundai tiimišeff ning jõudis seejärel jutuga otsapidi liider Neuville'i juurde. 

«Kui arvestada, kui palju kilomeetreid täna sõideti (112,02 km - K.J.), siis hämmastav, et Elfyn Evansit ja Thierry Neuville lahutab kõigest 0,7 sekundit. Võttes arvesse praeguseid autosid ja WRC-taset, siis üks ainumaski hingetõmme võib praegu ralli kas võita või kaotada. Tunne on täpselt samasugune nagu Soomes. Fännide jaoks on see mõistagi imeline, aga sõitjate jaoks on kõik piiri peal,» sõnas ta.

Lõpetuseks kommenteeris Adamo ka Sordo etteastet, kes lõpetas avapäeva neljandana. Kaotust Neuville'ile on küll 24,8 sekundit, kuid pjedestaalil alumisel astmel olev Sebastien Ogier on hispaanlasest kõigest 5,4 sekundi kaugusel. 

«Dani tegi hea hommiku. Siis oli aga meie rehvide kulumine üllatavalt suur, mistõttu palusime tal õhtul rajale minna kahe varurehviga. Soovisime nõnda lihtsalt enda tagumikku turvata, kuna kaks sõitjat võitlesid tol hetkel ju kõrgete kohtade pärast. See oli minu otsus ning vahel tuleb mul bossina selliseid «toredaid» otsuseid teha. Õnneks ta mõistis seda ning sõitis ikkagi hästi. Samas, ma ei öelnud talle, et tegemist on EM-etapiga, kus ta lihtsalt naudib sõitmist. Siin tuleb ikkagi pingutada,» lausus Adamo lõpetuseks.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles