Tellijale
Lahingu võitnud Hyundai lükkas Toyota võidupeo(d) edasi
Viimasel paaril aastal tagusid rallitiimid aina valjemalt nurinatrummi, millega nõuti segaetappide kaotamist. Kui ühe ralli jooksul tuli kihutada nii kruusal kui ka asfaldil, läksid kulud liiga suureks ning tööpäevad ebameeldivalt pikaks. Meeskondi võetigi kuulda ning Kataloonas kihutati tänavu täies ulatuses kõval kattel. Tulemus? Trummipulkade järele haarasid hoopis sõitjad.
Kui segarallidel on teatav ebakõla masina seadistamisel ootuspärane – kiirust aetakse taga mõlemal teekattel –, siis tõupuhtalt asfaldirallil pööratakse peenhäälestusele märgatavalt rohkem tähelepanu. Stabiilsetes oludes soovitakse neljarattaline timmida nii kiireks kui võimalik, ent Kataloonias valmistas see sõitjatele tavatult palju probleeme.