Kui segarallidel on teatav ebakõla masina seadistamisel ootuspärane – kiirust aetakse taga mõlemal teekattel –, siis tõupuhtalt asfaldirallil pööratakse peenhäälestusele märgatavalt rohkem tähelepanu. Stabiilsetes oludes soovitakse neljarattaline timmida nii kiireks kui võimalik, ent Kataloonias valmistas see sõitjatele tavatult palju probleeme.
Hooaja eelviimane etapp oli jõudnud vaevu alata, kui mehed juba alajuhitavuse (auto keerab liiga halvasti/aeglaselt – K. J.) üle nina krimpsutasid. Kurtjad polnud sealjuures kohalikud pedaalitallajad, vaid Hyundai ja Toyota tehasesõitjad eesotsas Sébastien Ogier', Eflyn Evansi, Thierry Neuville'i ja Ott Tänakuga. Ehk järsku polnud küsimus enam selles, kes on katsel kõige kiirem, vaid selles, kes suudab seadistusega kõige nobedamalt naelapead tabada.