FIA kehtestas Red Bulli skandaali tõttu uue reegli

Kristjan Jaak Kangur
, spordireporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Red Bull driver Daniel Ricciardo of Australia, left, leads Mercedes driver Lewis Hamilton of Britain, right, during the Australian Formula One Grand Prix at Albert Park in Melbourne, Australia, Sunday, March 16, 2014. Mercedes driver Nico Rosberg of Germany won the race after pole sitter and teammate Hamilton plus world champion Sebastian Vettel suffered early retirements. Ricciardo finished second to become the first Australian to finish on the podium in his home race. (AP Photo/Andy Brownbill) / TT / kod 436
Red Bull driver Daniel Ricciardo of Australia, left, leads Mercedes driver Lewis Hamilton of Britain, right, during the Australian Formula One Grand Prix at Albert Park in Melbourne, Australia, Sunday, March 16, 2014. Mercedes driver Nico Rosberg of Germany won the race after pole sitter and teammate Hamilton plus world champion Sebastian Vettel suffered early retirements. Ricciardo finished second to become the first Australian to finish on the podium in his home race. (AP Photo/Andy Brownbill) / TT / kod 436 Foto: Andy Brownbill/AP

Rahvusvaheline Autoliit (FIA) saatis vormel-1 võistkondadele uue direktiivi, mis keelab alates maikuus toimuvast Hispaania etapist kütusesensorite puutumise, kirjutab Auto Motor und Sport.

Niinimetatud Gilli andureid ei tohi alates Hispaania etapist mitte mingil moel muuta. Kütuseandurid on alates esimestest hooajaeelsetest testidest võistkondadele peavalu põhjustanud, eeskätt on nendega hädas olnud Red Bull, Toro Rosso ja Lotus. Kõige karmimalt sai karistada Red Bull, kes vahetas Austraalia etapil välja Daniel Ricciardo auto kütusepaagi anduri ning seetõttu tühistasid kohtunikud austraallase teise koha.

Red Bull vaidlustas otsuse ning see tuleb apellatsioonikohtus arutamisele aprilli keskel. Tiim on kindel, et ei rikkunud reegleid, lisaks on Red Bulli juhtfiguurid FIAt anduriprobleemide tõttu korduvalt ja teravalt kritiseerinud. Alates tänavusest hooajast on vormel-1 autodele seatud kütusepiirang – kütuse vooluhulk ei tohi tunnis ületada 100kg piiri.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles