Leedu korvpallikoondis kruvib õllefirma nimel mängude lõpud pingeliseks

Madis Kalvet
, spordireporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Mantas Kalnietis (esiplaanil).
Mantas Kalnietis (esiplaanil). Foto: SCANPIX

Leedu korvpallikoondis on tänavusel EM-finaalturniiril jõudnud juba finaali välja, samas on leedulaste mängud pakkunud peaaegu alati lõpusekunditeni pinget. Leedu koondise peatreeneri Jonas Kazlauskase sõnul tulebki neil fännidele närvikõdi pakkuda.

Leedu alustas EMi napi 69:68 võiduga Ukraina üle. Seejärel teeniti seni enda suurim võit, kui Läti mängiti üle 68:49. Seejärel saadi aga napp kaotus, kui Belgiale jäädi alla 76:74. Alagrupi kahes viimases mängus alistati 64:62 Eesti ning 85:81 Tšehhi.

Kaheksandikfinaalis alistati Jonas Maciulise hiilgemängu toel 85:81 Gruusia, veerandfinaalis mängiti lisaaja järel 95:85 üle Itaalia ning nüüd poolfinaalis alistati 67:64 Serbia.

«Terve Leedu vaatab meie mänge ja kui kohtumised ei ole huvitavad, siis lähevad nad magama. Nüüd on meie suursponsoriks õllefirma. Nemad maksavad meie mängude eest suurt raha ja seeõttu peame meie inimestes huvi tekitama,» viskas Kazlauskas nalja, miks Leedu kohtumised saavad lõpplahenduse alles viimastel sekunditel.

Kuigi Leedu oli poolfinaalis pidevalt juhtivamaks pooleks, siis nii mõneski vallas saadi lõpuks kirja uskumatult kehvad statistilised näitajad. «See on ebatavaline, et meil õnnestus Serbiat võita, kuigi tegime 20 pallikaotust ja tabasime vaid kaks kaugviset,» tõdes Kazlauskas. «Oluline on Leedu mentaliteet. Esmalt peavad kõik reegleid järgima. Ei ole oluline, kas sa oled suur staar või rollimängija. Kõik peavad täitma enda rolle,» avaldas leedulaste juhendaja edu saladuse.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles