Citroëni boss: meie üks ja ainus siht on Ogier, läbirääkimised käivad

Kristjan Jaak Kangur
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Sebastien Ogier
Sebastien Ogier Foto: @World/M-Sport

Citroëni rallivõistkonna juht Yves Matton kinnitas, et Prantsuse tootjal on järgmiseks hooajaks sõitjatega lepinguid sõlmides praegu üks ja ainus suur siht: saada paberile valitseva maailmameistri ja MM-sarja hetkeliidri Sebastien Ogier’ allkiri.

Eilne uudis, et äsja Citroëni roolis Saksamaa MM-rallil teise koha saanud Andreas Mikkelsen liitub hooaja lõpuni Hyundaiga, sundis väljaande L’Equipe ajakirjanikke Mattonilt küsima: miks andekal norralasel minna lasti? Matton lõi seepeale kaardid lauale.

«Pidime langetama otsuseid lähtuvalt tulevikustrateegiatest. Ehkki Andrease palkamine oli üks võimalus, ei olnud see hetkel õige stsenaarium,» rääkis Matton. «Me ei tahtnud oma võimalusi piirata ja seetõttu pidime temast loobuma.»

Millistest «võimalustest» jutt käib? Selgus, et Ogier’st. «Sebastien on meie jaoks selgelt sihtmärk number üks. Seetõttu ei tahtnud me võistkonna eelarvet surve alla seada, vastasel juhul oleksid meie käed seotud. Läbirääkimised kulgevad normaalselt, alati saab asjade üle arutada. Praegu pole veel midagi kindlat, lepingu allkirjastamisest on vara rääkida,» lisas Matton. «Samas on Ogier täielik prioriteet, hetkel peame läbirääkimisi vaid temaga.»

Ogier on viimastel päevadel andnud oma praeguse tiimi M-Spordi autotootjale Fordile selgelt mõista, et neil oleks aeg MM-sarja tehasetiimiga naasta. Kui seda ei juhtu, kasvab ka võimalus, et prantslane võistkonnast lahkuks. Kui ta aga M-Sporti jääb, võib Citroëni roolis tuleval hooajal ühte Sebastieni ikkagi näha, kuna paariks ralliks naaseb tõenäoliselt üheksakordne maailmameister Sebastien Loeb.

«Seb ei ole varjanud, et tahaks kahel-kolmel rallil osaleda. Aga lõplik otsus on tema enda langetada. Septembris testib ta veel korra meie autot, sedapuhku kruusal. Pärast Saksamaa rallit toimunud asfalditestidel kinnitas ta kõike seda, mida meie põhisõitjad olid juba auto kohta varemgi rääkinud. Küll aga vedas meil sellega, et Seb sai pisut ka vihmaga sõita – saime teha tööd, mis pole teiste sõitjatega õnnestunud,» rääkis Matton.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles