Terve tänavuse hooaja jooksul ilma promootorita olnud autoralli MM-sari sõlmis viimaks lepingu Red Bulliga, kes hakkab koostöös Saksa firmaga Sportsman Media sarja ülemaailmselt reklaamima.
Ralli MM-sari sai tänu Red Bullile viimaks uue turundaja
Seni oli sari sunnitud antud tööd ise tegema, kuna senise promootoriga North One Sport tuli leping jaanuaris lõpetada, sest nende emafirma Convers Sports Initiatives sattus administreerimise alla. Vahepeal üritas lepingut enda kätte saada ka Eurosport, kes veab edukalt Intercontinental Rally Challenge'i (IRC) sarja, kuid osapooled ei jõudnud tingimustes kokkuleppele.
Rahvusvahelise autoliidu FIA eilses otsuses on eraldi välja toodud punkt, mille kohaselt uue turundaja ülesanne on keskenduda lähiaastatel otseülekannete ja digitaalse meedia kasutamise strateegiate väljatöötamisele. FIA soovib kulude kokkuhoidmiseks viia järgmisest hooajast reeglitesse sise muudatuse, mis kohustaks MM-sarjas osalevaid meeskonda kaasa tegema vaid ühel väljaspool Euroopat toimuval rallil. Samas peavad tiimid siiski kaasa tegema vähemalt seitsmel rallil. Tänavu on MM-sarjas kavas 13 rallit, neist kolm väljaspool Euroopat.