Soomlane Kimi Räikkönen pidi lõppenud nädalavahetusel sõidetud Hispaania GP mootoriprobleemi tõttu katkestama. Ilmselt ei kavatse Ferrari järgmiseks etapiks tema vormelil mootorit vahetada.
Selgus põhjus, miks Räikkönen Hispaania GP katkestas
Räikköneni Ferrari mootor kaotas jõu Hispaania GP 26. ringil. Autosport kirjutab, et tegu oli juhtmeprobleemiga, mistõttu kadus vasakpoolsetest silindritest jõud. Kuna tegu pole otseselt mootori enda probleemiga, siis kasutab Ferrari sama jõuallikat ka ülejärgmisel nädalavahetusel sõidetaval etapil Monacos.
Pärast Hispaania GP vabatreeninguid vahetati Räikköneni vormelil sisepõlemismootor, turbo ja elektrigeneraator. Need osad pidanuks kestma kuni Monaco GP-ni ning oleksid välja vahetatud pärast seitsmendat ehk Kanada etappi, kus Ferrari plaanib välja tulla täiustatud mootoriga.
See aga tähendab, et Räikkönen peab uut jõuallikat ootama ilmselt kuni juulis sõidetava Saksamaa etapini, sest siis on Räikkönen sõitnud Hispaanias vahetatud osadega kuus etappi. Selline tsükkel peaks olema Ferrari miinimumeesmärk, sest nimetatud varuosasid võib 21-etapilise hooaja jooksul vahetada kolmel korral ilma, et meeskonda karistataks.