Red Bulli pealik Horner: Renault oli meie halvas esituses süüdi

Aleks Lesk
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Max Verstappen
Max Verstappen Foto: GERARD JULIEN / AFP

Red Bulli meeskonna pealik Christian Horner lausus pärast nädalavahetusel toimunud Silverstone'i GP-d, et Renault' jõuallikas oli süüdi meeskonna sõitjate halvas esituses.

Vormel 1 sarja kümnes etapp ei olnud Red Bulli meeskonna jaoks liiga hea: Max Verstappen pidi katkestama enne sõidu lõppu käigukasti probleemiga ning Daniel Ricciardo lõpetas viiendana. Kuigi Verstappenil oli sõidu jooksul ka esikolmiku kohtadel, ei suutnud ta ise kellelegi liiga ohtlikuks saada, vaid pigem püüti teda ennast tagant tulijate poolt kinni.

«Honda ja Renaulti mootorid on hetkel väga võrdsed, küsimus on selles, kes suudab oma mootorit paremini edasi arendada. Sel nädalavahetusel oli Renaulti mootoriga väga keeruline sõita. Me ei saa pugeda peitu statistika eest, mida ma nädalavahetusel nägime,» vahendab Racer.com Horneri sõnu.

Horner usub, et Renault ei ole piisavalt mootorite arendusse panustanud. «Me olime sellel nädalavahetusel tõsiselt hädas nii oma positsioonide kaitsmisega kui ka ise möödasõitude tegemisega. Vaadake kasvõi seda momenti, kui sõit (peale turvaauto rajal käimist – toim.) uuesti algas: Kimil oli jõudu tõeliselt palju rohkem,» võrdles Horner Red Bulli masinat Ferrari omaga.

«Siis kui turvaauto oli ka teist korda rajal käinud ja sõit algas uuesti, oli Räikkönenil esimeses kurvis pisike moment, kuidagi oli ta aga ikkagi Verstappenist teises ja kolmandas kurvis tunduvalt kiirem! Ka Ricciardol ei olnud midagi Valtteri Bottase vastu teha. Isegi kui meil olid kasutusel DRS, siis me ikkagi olime teistest aeglasemad,» rääkis Horner.

Silverstone'i rada on üks enim jõu vahekordi välja toov rada, kuna see on lai ja kiire. Kvalifikatsiooni ajal sõideti 82% ajast täisgaasiga, mis tähendab, et rajal mängib suuresti rolli tippkiirus ja jõuallika töövõime. Red Bull on varasemalt teatanud, et uuest hooajast lõpetatakse koostöö Renault'ga ning aastatel 2019 ja 2020 võisteldakse vormel 1 sarjas Honda mootoritega.

Silverstone'is peetud vormel 1 sarja kümnenda etapi võitis Ferrari piloot Sebastian Vettel, edestades kodupubliku ees keerulisest seisust välja tulnud Lewis Hamiltoni ja meeskonnakaaslast Kimi Räikköneni. 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles