Päevapealt töötuks jäänud ralliäss meenutas tormilisi sündmusi: mul oli vaid üks võimalus

Henry Lääne
Copy
Esapekka Lappi.
Esapekka Lappi. Foto: Citroen Racing

Citroëni tehasetiimi taandumine autoralli MM-sarjast oli valus hoop Esapekka Lappile, kes pidi kiiresti leidma uue leivaisa. Tänavu sõidab ta M-Spordi Ford Fiesta WRCga.

Intervjuus ThePitCrewOnline'iga meenutas soomlane novembrikuiseid tormilisi sündmusi. «Citroën helistas mulle kaks tundi enne teadaannet. Samal päeval võtsime ühendust Malcolm Wilsoniga, kuna sain aru, et M-Sport on minu ainus võimalus.

Teadsin sel hetkel, kes Toyotas 2020. aastal sõidavad, mistõttu panime Malcolmiga kokkusaamise kiiresti paika. Juba novembris saingi temaga Inglismaal kokku.

Sealt alates läks protsess päris kiiresti ja jõudsime kokkuleppele. Naljakas oli, et kuulujutud M-Sporti liikumisest hakkasid ringlema juba enne, kui Malcolmile helistasin.»

Lappi ootab uue hooaja algust väga ning esmamulje põhjal talle Fiesta meeldib. Meie põhjanaabri sõnul on tema uue sõiduvahendi kere isegi parem kui Toyotal, kuid suurel kiirusel jääb see Citroënile alla.

Soomlane puudutas intervjuus ka möödunud aastat, mille ta lõpetas MM-sarja üldarvestuses kümnendana. Ta möönis, et ei suutnud eeskätt aasta alguses Citroëni autoga kohaneda.

Nii nagu kuuekordne maailmameister Sebastien Ogier oli Citroëniga asfaldil rahulolematu, ei pakkunud ka Lappile Prantsusmaa autotootja masinaga musta värvi teekattel sõitmine rõõmu. «Ma ei tea miks, aga asfaldil oli Citroën s*tt.»

Autoralli tänavuse MM-hooaja avaetapp sõidetakse 23.–26. jaanuarini Prantsusmaa teedel.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles