M-Sport võib Horvaatias Toyotale ja Hyundaile juba tunduvalt rohkem konkurentsi pakkuda

Toimetas Karl Juhkami
Copy
M-Spordi autot on siiani Toyotale ja Hyundaile kiiruses alla jäänud.
M-Spordi autot on siiani Toyotale ja Hyundaile kiiruses alla jäänud. Foto: Dppi/Nikos Katikis/ZUMAPRESS.com/Scanpix

Kui tänavuse hooaja kahel esimesel etapil M-Spordi sõitjad Toyota ja Hyundai ametivendadele vastu pole saanud, siis aprilli lõpus sõidetaval Horvaatia rallil võivad jõujooned olla juba tunduvalt võrdsemad.  

Põhjuseks siis kasutusele võetav uus jõuallikas, mille tulemusena peaks Ford Fiesta WRC muutuma märkimisväärselt kiiremaks. 

«Uus mootor on väga hea samm edasi. Sel on rohkem võimsust, eriti kõrgematel pööretel. Numbritest ma rääkida ei taha, aga ütleme nii, et kõik sõitjad on väga õnnelikud,» lausus M-Spordi juht Malcolm Wilson.

Uut jõuallikat on testitud juba mitmed kuud ning see on kohe-kohe valmis saamas. Enne mootori heaks kiitmist on Wilsoni sõnul vaja teha veel mõned üksikud muudatused. 

«Me oleme saanud uut mootorit juba testida ning selle kasutegur on olnud ilmne,» sõnas M-Spordi sõitja Teemu Suninen juba enne Lapimaa MM-etappi. Nüüd DirtFishiga kõneledes polnud soomlase jutt kuidagi muutunud: «Tunne on hea, erinevust on kiirelt tunda. Testidel oli sellega hea sõita, päris rallidel oleks see mõistagi aga veelgi parem.»

Suninen ise peab aga veidi ootama, et päris rallil uut jõuallikat kasutada. Nimelt vahetab Horvaatia MM-etapiks tema välja prantslane Adrien Formaux, teise Fordi roolis istub äsja kaardilugejat vahetanud Gus Greensmith.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles