Kas M-Sport käsib Loebil jala gaasipedaalilt tõsta?

Toimetas Karl Juhkami
Copy
Sebastien Loeb.
Sebastien Loeb. Foto: Reporter Images

M-Spordi meeskond läks Monte Carlo ralli viimasele päevale vastu olukorras, kus nende sõitjad hoiavad teist ja kolmandat kohta.

Sebastien Loeb jääb 13 katse järel liider Sebastien Ogier'st maha 21,1 sekundiga ning kindlasti üritab üheksakordne rallitšempion pühapäevahommikuste katsetega seda vahet väiksemaks sõita. Kui see aga ei õnnestu, siis võib juhtuda, et M-Sport palub vanameistril viimas(t)el katse(te)l jala gaasipedaalilt üles tõsta ja Craig Breen endast mööda lasta.

Nõnda talitades ampsaks M-Sport meeskondlikus arvestuses jätkuvalt endale teise ja kolmanda koha punktid, kuid annaks Breenile individuaalse MM-tiitli arvestuses konkurentide ees suurema puhvri, kuivõrd Ogier ja Loeb ei tee tänavu kaasa täit hooaega.

Kui DirtFish tiimipealik Richard Millenerilt säärase taktikalise lükke kohta uuris, kostis britt: «Esiteks, elame ja vaatame, mida kolm esimest katset endaga toob. Ma ei taha veel tibusid lugeda. Kindlasti oleks see tore «probleem» mida omada, kuid meid ootab siiski ees veel 67 km, mis on väga pikk maa. Ma olen kindel, et härra Loeb ei taha midagi niisama [Ogier'le] loovutada.»

Küll andis Millener ridade vahelt mõista, et ta pole sääraste tiimikäskluste fänn. «Olen arvamusel, et kiireim mees võitku, kuid mõistagi on olukord keerulisem. See on potentsiaalselt väga tähtis otsus, mis tähendab, et see tuleb kooskõlastada väga paljude inimeste vahel ja seda konsensuslikult,» jätkas Millener. «Sisimas olen ma spordimees: kiireim mees võitku, kuid pikas plaanis... sa kirud ennast maapõhja, kui lõpuks saavad just need punktid MM-tiitli võitluses määravaks.»

Mida arvaks asjast aga Loeb, kes täitis viimasel kahel aastal Hyundais kihutades pidevalt Andrea Adamo tiimikorraldusi? «Me pole seda veel arutanud,» ei hakanud vanameister asja isegi arutama.  

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles