Rallimeestel tuleb Akropolise MM-etapi avakatse kirja panna jalgsi või tõuksi kasutades
Autoralli MM-sari jõuab järgmisel nädalal Kreekasse, kus sõitjaid ootab ees 303,3 km karme kruusateid. Kui 99 protsenti sellest kaardistatakse tavapäraselt ehk autoga, siis ralli avakatsega on lood teised.
Nimelt avatakse Akropolise ralli Ateena olümpiastaadionil sõidetava publikukatsega. Kuna tegemist on spetsiaalselt sinna ehitatud rajaga, siis ei soovi korraldajad rada liigselt koormata.
🏟🚧 The Athens Olympic Stadium is getting ready to welcome the @OfficialWRC for the EKO @AcropolisRally EKO Super Special Stage!
— EKO Acropolis Rally (@AcropolisRally) August 30, 2022
🦺 200 construction staff
🪨 1000m3 of gravel
🪵 4000m2 wood
🚨 120 tonnes steel & 1004m safety barriers#AcropolisRally #EKOsssOAKA #WRC pic.twitter.com/JeefBm6rjS
Nõnda tulebki ekipaažidel 1,95 km pikkune miki-hiire-katse – nõnda lühikesi «sutsakaid» rallimeeste seas kutsutakse – üles kaardistada kas jalgsi või elektritõukerattal ehk tõuksil.
Sealjuures pole korraldajad ära unustanud ka turvanõudeid, sest kõikidel, kes soovivad rajaga tutvuda kaherattalise peal, tuleb kanda kiivrit!
Kuigi autota publikukatse üleskirjutamine pole täiesti uus leiutis – samamoodi talitati tänavu näiteks Portugalis ja Soomes – on ühismeedias selle üle mõistagi kõvasti nalja visatud.
Staažikas rallifotograaf Colin McMaster kirjutas näiteks, et iga kaardilugeja, kes suudab legendi elektritõukerattal õigesti koostada, väärib automaatselt legendi staatust. Vastustest tulenevalt tundub, et Kalle Rovanperä paarimees Jonne Halttunen on väljakutseks igatahes valmis.
Hold my beer! pic.twitter.com/iHUUWpsZ9l
— Jonne Halttunen (@JonneHalttunen) September 1, 2022